Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 30, 2008

Pembetulan...

Mungkin selepas membaca isi dalam post "serius..." kawan aku terpanggil untuk SMS aku dan bertanya...

"adakah aku yg ko maksudkan dalam kes2 ko tu?"

puas aku gelakkan dia... sebab dia lah kawan baik aku yg mengenali aku seadanya... dan aku akui pernah ada perasaan pada dia... tapi biarlah aku explain skali lagi... post tu tiada kaitan dengan sesiapa yg membaca blog aku... sebab aku tak akan masukkan post tu kalo org yg aku maksudkan membaca blog aku... aku pun mahu menjaga air muka org tu juga... aku yakin 3 lelaki dalam kisah "serius..." tu tidak membaca blog aku...

lelaki pertama yg memang suka aku gila2... dan aku juga suka dan sayang dia sungguh sungguh... tapi akhirnya aku memang tak ada jodoh dengan dia sebab dia dah pun pergi menyahut seruan Ilahi... Al Fatihah untuk mu... Mohd Nor Irfan...

lelaki kedua... exU aku... yang sampai sekarang hilang entah ke mana... aku label dia sebagai "Meon"... memang nama sebenarnya Mohd Akmal Ahmad... aku yakin dia tak baca blog aku...

dan perasaan "gila" nie... memang kepada lelaki ini... yang tak penah dan tak akan buka blog aku... sebab dia sendiri tak tau aku ada blog... dia adalah lelaki yg membantu aku menguruskan pinjaman kereta aku... En Mohd Erwan...

so... pesan ku, jangan kerana post aku ni, korang rasa menyentuh jiwa atau mengembalikan nostalgia lama... aku minta maaf... bukan aku tujukan untuk kalian pun... aku sesekali tak ingin menyebabkan sesiapa terasa atau terluka... dan aku juga tak mau memutuskan silaturahim persahabatan sepertimana yg berlaku pada aku dan "meon"... aku aku harap saudara Syahryzal Ikwan memahami yg isi kandungan post tu tak dak kaitan dengan anda atau sesiapa juga...

No comments: