Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 24, 2008

Perjalanan...

baru2 nie kawan aku Shakiran sudah mula menjumpai blog aku nie... sebenarnya sejak aku mula buat blog nie aku tak bagitau sesape pun... tapi bila dah banyak artikel yg aku postkan barulah aku masukkan alamat blog aku dalam facebook aku... hehehe... malu juga sebenarnya... ye lah kebanyakan blog yg aku follow sumer dah well establish... erm aku tau tentu sukar nak sampai ke tahap nie... dan ntah ler aku nie akan sampai ke tahap tu ke tak...

sebenarnya idea start blogging nie dah lama aku nak buat... tapi bln 10 ari tu baru terlaksana... aku mulakan dengan menceritakan pasal zaman dulu2... erm bila blog aku nie dijumpa oleh kawan ku yg bernama Shakiran nie... dia pun teringin nak mula berblogging... sebenarnya dah lama dia bagitau aku dia teringin nak buat blog... tapi teragak2...

tapi sekarang aku nampak dia sudah mula bersemangat... hehehe... ape tidak nya... punya la semalam aku berchat dengan dia memikirkan apakah nama yang sesuai untuk dia letak sebagai tajuk blog dia... hehehe... so post nie aku buat khas untuk dia... supaya dia lebih bersemangat untuk mula berblog... chaiyok Shakiran... aku tau dia banyak idea dan aku tau dia banyak cerita menarik yang boleh dikongsikan bersama dengan sumer blogger... and yang penting Shakiran nie aku rasa ada banyak point of view yang lain dari org lain...

so... to Shakiran... Selamat berblog... aku tak sabar nak tunggu kelahiran blog ko...
Selamat Berblog Shakiran!!!

No comments: