Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 18, 2008

Suddenly I Miss Them...

tetibe aku rasa rindu dengan zura, mizah and huda... erm plus salmah... dan mereka2 yang selalu lepak ngan aku kat bilik di UMS dulu... siapa sangka... jodoh kami berpanjangan... lepas jek kurnia perdana di bubarkan... kami dipindah masuk ke kg E... kampus dalam UMS... kurnia perdana tu kampus luar UMS... actually KP is lebih best... tapi apakan daya kitorang tak dak kuasa nak tahan pihak U dari bubarkan KP... erm so terpaksa la pindah masuk ke kg E... and bertuah nya aku sebab masih dapat duduk sebilik dengan Zura... asal bilik tu kami berdua jek... and masuk ler sorg hamba Allah yg aku tak citer perihal dia kat sini... buat menyakit kati jek... tapi bersama zura, mizah, salmah, huda, syimi and ada ler beberapa org yg aku sudah lupa nama dorang memang best... banyak aktiviti yg kitorang buat sesamer... paling aku rindu is makan steamboat sesamer... dari pagi sampai petang sampai ke malam... hehehe... what a wonderful experience...
kak aznie rindu korang... sebab korang best... sebab korang senang kalo nak minta tolong... tak minta pun korang tolong... korang sporting... and easy going... kak azni rindu koranggggg...

No comments: