Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 29, 2008

Tahun Baru...

Selamat Tahun Baru 1430 Hijrah... buat member2 yg aku dah tersalah taip tahun dalam SMS aku tu mohon ampun hendaknya... tapi doa yang aku tulis bersama SMS tu memang ikhlas dari lubuk hati aku...
semoga kita semua diberkati dan dirahmati dunia akhirat... semoga impian kita semua tercapai... semoga ibadah kita, hidup kita dan mati kita dibawah rahmat dan keberkatan Yang Maha Kuasa... semoga kita lebih bahagia... semoga kita lebih berjaya... semoga kita menjadi manusia berguna... dan semoga kita sentiasa diberikan kekuatan untuk menghadapi cabaran di dunia ini...




2 comments:

Amer Yusof said...

tertulis 1429 hijrah ke cikgu? hehehe...kawan sy lagi dasyat...hantar sms doa segala, tapi tahun 2030hijrah...hehehe.

syahNURazni said...

yup... dah jadi lambat setahun... 1429 hijrah... saya pun tak perasan, mujur sorang kwn yg menerima sms tu membetulkan kesilapan sy... 2030 hijrah?! berfikir juga... bagaimana lah bumi Tuhan ni pada tahun tu?