Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 7, 2009

6 Atas Sejahtera...

ari nie aku bangun lewat 5 minit dari kebiasaan... huhuhu sebenarnya aku dah terjaga awal pagi... 5.30 lagi aku dah sedar... tapi aku malas nak bangun... aku sengaja kunci jam aku 5.30... kononnya nak bangun and ready untuk masuk upper six ari nie... tapi malas menguasai aku... bila terjaga kul 5.30 pagi tu, aku tidur balik... nahhhh kul 6.35 aku terjaga balik... hahaha lewat 5 minit... selalunya aku akan mula mandi dan bersiap pukul 6.30 pagi... pukul 7 siap dan ready untuk ke sekolah tapi hari nie aku kuar rumah pukul 7.10 pagi...

tapi masih sempat... sebab aku kalo kuar rumah pukul 7.10 pagi aku akan sampai sekolah pun pukul 7.10... hahaha... magik kannn... sebenarnya jam kat umah aku tu dah betul pukul 7.10... tapi jam kat sekolah aku tu dilambatkan 5 minit... jadi kalo 7.10 minit jam aku, jam sekolah aku baru 7.05 am... sengaja jam sekolah dilambatkan untuk memberi peluang kpd cikgu2 nie untuk sampai kesekolah...

sampai jek sekolah... masa pertama aku adalah 6 Atas Sejahtera... hahaha... aku nie ready ke tak nak masuk kelas nie sebenarnya? aku bertanya kepada diri sendiri... dan jawapannya mcm yg aku penah kata dlm entri lepas2... aku tak ready... aku betul2 tak ready... dan aku memang tak ready... cuma bila masa dah tentukan aku kena masuk, jadi aku pun kena masuk...

sama juga pagi tadi aku masuk dengan tak ready nya... last preparation aku masuk kelas nie adalah masa cuti hari tu time aku buat power point rate of reaction... tapi Alhamdulillah aku dapat buat dengan jayanya walaupun ada juga slaid aku tu lompang2... erm sebenarnya kena touch up lagi... kena scan masuk gambar dari buku... tapi aku tak buat... hehehe... malas... so ari nie kena start buat...

keluar jer dari 6 atas sejahtera... rasa mcm aku melepaskan satu beban... esok... aku masih ada kelas dengan dorang... cuma tak mengajaq... esok aku ada 4 masa dengan dorang... dan aku akan buat lab dengan dorang... masa lab nie senang sebab aku tak yah susah... dorang akan buat lab sendiri... aku just guide jek awal2 tu... pastu dorang buat sendiri...

tapi masa aku masih panjang bersama 6 Atas sejahtera... dan sepanjang itu aku akan kuat dan tabah... selagi kepercayaan ini diberikan... maka aku akan tetap memegangnya hingga akhir... aku akan cuba yg terbaik...

doakan aku yg terbaik... dan aku akan doakan juga yg terbaik untuk kalian...

No comments: