Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 4, 2009

Esok Sekolah...

akhirnya... setelah berpenat lelah bercuti... aku akan kembali kesekolah dalam masa kurang dari 24 jam... erm macam mana la sesi kali nie... aku harap aku tak kepenatan ditengah jalan mcm tahun lepas... aku mengaku dengan sejujurnya aku memang exhausted dipertengahan jalan... masa tu tahap motivasi aku down ke tahap yg paling rendah... dan aku memang malas untuk buat apa saja... kelas2 mula bertaburan, mujur la form 3 dah habis silibus masa tu...

harapan aku untuk sesi 2009 nie... semoga ia berjalan dengan lancar sampai abis sesi... insyaAllah aku berazam untuk sentiasa bersemangat untuk kerja... takut juga bila memikirkan rezeki yg dah masuk dalam perut aku... adakah ia benar2 diberkati atau tidak... harapan aku semoga ia diberkati...

setakat skang aku dah buat preparation apa yg patut... InsyaAllah esok akan berjalan lancar kalo tak ada apa kegemparan... doakan lah aku berjaya... doakan lah aku kuat... selamat kembali ke sekolah...

p/s: still miss en erwan a lot... his smile suddenly cross my mind...

No comments: