Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 12, 2009

Perhimpunan Pagi...

pagi nie aku bangun awal... hehehe... bersemangat sket di hari isnin nie... awal pagi dah tercegat kat tapak perhimpunan... hari nie ada perhimpunan pagi... dan aku kena berlari kesana sini untuk cari org...

huhuhu... buat pertama kali nya bendera hilang!!! ntah ke mana... aku pun tak pasti... sudah dicari dan tak jumpa cari... so nyanyian lagu sekolah dan negeri hari ini tanpa kenaikan bendera...

perhimpunan hari nie lain sket... sebab ada ceramah sempena maal hijrah... sape lagi kalo bukan ustaz Hanafi... penceramah favourite aku... yang bila dia bercakap sumer org akan diam dan dengar... kan baik kalo dia cikgu sekolah nie... insyaAllah sekolah nie akan aman... aku teringin nak tanya dia apa doa yang dia amalkan... tapi masih belum berkesempatan... nanti lah... banyak masa lagi sebab dia akan jadi penceramah untuk program bina insan berperingkat disekolah aku nie... so aku akan tanya dia nanti...

erm...nanti balik umah aku akan tulis lagi dengan entri baru... skang aku nak buat lesson plan untuk esok dulu... aku tak nak loose track lagi... aku nak keep on track... so aku kena lebih ready... dan lebih rajin... tak leh malas2...

No comments: