Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 6, 2009

Selamat Pengantin Baru... tribute to Shahryzal Ikhwan

tengah sedap tengok cite ku milik mu kat TV tadi... aku dapat satu sms...

"fren... aku akan bernikah sabtu nie, 10 jan 2009... mengejut sebab aku dapat tawaran keje kat china lepas CNY... so decide nak settle everything and bawa mariana terus..."

terkejut tahap cipan aku bila baca... tak ubah sikit pun sms dia tu mcm kat atas... huhuhu best fren aku nak kawen... and suddenly nak pegi jauh dari aku...

ape kesss nie rizal... nape macam nie... aku tak ready lagi... aku dah prepare mental fizikal nak tengok ko kawen bulan 12 nie... nape cam nie... huhu... sedih, sebak, dan dengan berat hati aku kena juga lepaskan...

aku kenal mamat nie masa kat airport KLIA... kes tertukar beg... aku terambil beg dia and dia ambil beg aku... nasib baik ada contact number dan dia willing nak hantar balik beg aku tu... and dari situ aku start kawan dengan dia... since dia selalu pegi sabah untuk usaha sama TNB dengan Sabah Electricity... so selalu juga hang out together...

nice knowing him... sebab aku bleh mesra dengan dia... aku rasa dalam hidup aku cuma ada 3 lelaki jer yg rapat ngan aku, Meon, Shakiran dan dia... Shahryzal Ikhwan... banyak juga yg dia tau pasal aku nie... sebab dia suka menyibuk hal aku... cemana dan pada sape lagi aku nak citer hal2 aku nanti... huhuhu

Meon dah pegi... ntah bila aku leh baik dengan dia balik...

Shakiran... tak penah jupe... tapi aku rasa aku ngan dia tak sesuai citer hal2 berkaitan hati dan perasaan, ntah la... sebab aku tak penah citer kat dia... ada gap... sebab aku tak penah jupe dia...

dia je... yang bleh aku citer sumer nie... hal2 sekolah aku, hal2 famly aku, hal2 kawan2 aku, hal2 gila2 remaja aku... nape la aku tak terima offer dia ajak kawen dulu kan... kuakuakua...

sebenarnya aku bleh terima dia kawen dengan mariana... tapi aku tak leh terima dia nak gi china tu... walaupun dok kat mesia nie kami jarang jupe, tapi aku rasa dia dekat ngan aku... tapi bila dengar dia nak gi china... aku rasa dia jauh dari aku...

pepun... aku bersyukur sebab kau datang dalam hidup aku... semoga berbahagia... tapi minta maaf sebab aku tak dapat hadir pada majlis kawen ko tu... ada program disekolah yang tak dapat dielakkan... tapi insyaAllah doa aku pasti dengan kalian... doakan aku juga... supaya bertemu dengan kasih sayang yang abadi...

Rizal... keep reading my blog walaupun ko mana2... and keep in touch selalu...

SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

No comments: