Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 29, 2009

what a sunyi day...

hari nie 6 atas sejahtera sunyi giler... ntah la kenapa... mungkin sebab ramai yang tak hadir... all chinese girl yang masih dalam mood raya mereka... farzana pun tak datang... then vegra pun tak datang... katanya datuk nya cina... puas aku gelak bila kawan2 diorang ckp mcm tu... hehehe... dinesh and farzana dah jumpa blog aku... erm pasni kena la well behaves sket dalam tulisan aku nie... ahaks...

erm... hari nie life goes better... aku dah prepare untuk hari nie dari semalam lagi dan Alhamdulillah sumernya berjalan lancar... hehehe... petang nie bertambah bunga2 dalam hidup aku... hehehe kenapa? jangan tanya la...

tadi kat sekolah budak2 nie tanya aku siapa yang mencuri hati dinesh... hehehe... well netya... cari sendiri la... kes close kat situ saja... ahahaha...

cinta memang manis... tu yang aku cakap kat diorang... dan aku rasa itulah realiti hidup... tapi bukan la realiti hidup aku... sebab 26 tahun aku hidup aku blom pernah merasa kemanisan cinta tu lagi... so jangan la tanya aku semanis mana cinta tu... tapi aku tau its sweet... dan aku harap satu hari nanti aku akan dapat ler rasa kemanisan cinta tu... wahahaha...

bertuah la mereka yang betul2 dapat merasa kemanisan cinta tu... dan aku harap its last forever...

kadang2 aku takut komitmen... nak2 bila tengok apa yang dah berlaku sekeliling... kawen tapi dapat husband yang indah khabar dari rupa... kawen tapi sebenarnya bukan kehendak hati... kawen tapi hati suka kat orang lain... kawen tapi suami ada pilihan hati lain... kawen tak sampai 3 bulan bercerai... Ya Allah... Jauhkanlah aku dari sumer tu...

aku nak sumer tu berkekalan sampai kesyurga... aku nak dibimbing... aku nak diingati... dan aku nak dia yang bleh mengingatkan aku setiap masa... sebab aku selalu terlupa... tapi entah la... bleh ker aku dapat... aku serahkan sumer nya pada ketentuan Allah... sebab aku tau Dia lebih tau apa yang aku tak tau...

2 comments:

khairul anuar said...

jodoh tak kemana... cara jer ber beza... hehehe... xde yg berkenan ke kt dlm facebook? huhhuhuhu

syahNURazni said...

hehehe saya setuju tu...
ada yg berkenan tapi ntah ler...