Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 15, 2009

Aku Mau Tahu...

hurm... masa aku kat sekolah dulu and masa aku kat u dulu... aku banyak tengok gelagat member2 aku dan org2 sekeliling aku... tapi fokus aku kali nih is kepada pasangan2 yang time sekolah and kat u mcm belangkas... ramai juga yang aku kenal... cuma sekarang aku nak tau adakah mereka nie tergolong dalam golongan bahagia hingga ke syurga atau tidak... sebab ada antara mereka yang bercinta bagai nak rak... siap tolong2 basuhkan baju segala... siap makan suap2 dan hidup berdua dimana2... kecuali tido jek... so bila dah masing2 bawa haluan sendiri nie aku pun tertanya2 ler sendiri macam mana ler dengan dorang tu sumer...

kawan2 yang ada info tolong bagitau aku leh dak...

No comments: