Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 11, 2009

Dilema Seorang Anak...

kalau orang bleh masuk dalam hati aku... dia akan tau apa aku rasa sekarang... serba salah dan sedey... huhuhu...

berita gembira bertukar menjadi kesedihan dan kekecewaan... berita gembira is aku dapat call dari En Razak yang kereta aku dah sampai... Alhamdulillah akhirnya penantian selama hampir 2 bulan tu menjadi kenyataan... tapi ada peristiwa sedih disebaliknya... aku yang dah dengar berita tu pun terus gi jumpa Pn Dayang minta tanda tangan untuk borang potongan gaji... bila Pn Dayang dah tanda tangan aku pun terus la gi pejabat pos dan pos kan pada En Erwan borang potongan gaji tu... erm nak dijadikan cerita bila aku balik dari pejabat pos mak aku call... dia cakap bapak marah sebab bincang dengan dia dulu... bapak nak aku pos surat potongan gaji tu kat dia... nanti dia akan hantar pada En Erwan... huhuhuhu... aku penattttttttttt dan aku sakitttt kepala...

aku dah jadi serba salah bila dengar mak cakap mcm tu... serba salah gilerrrrr... salah ker tindakan aku... aku dah pos pun... jadi cemana aku nak buat... tolong la aku... aku kadang2 rasa mcm aku dalam dilema... dilema seorang anak... buat tu salah buat ni salah... bagitau salah tak bagitau salah... kang kalo asyik tanya itu ini kata pulak aku tak pandai berdikari... kalo dah tak tanya kata pulak aku tak amik peduli... huhuhuhuuuuu...

aku tak nak susahkan dia sebenarnya... sebab aku tau ari nie dia sibuk sebab kereta dia kena test... salah ker tindakan aku nih...

2 comments:

khairul anuar said...

sabarlah kak, beselah tu. parents kite kalau tak terase mmg tak sah. so kite anak2 kene paham la...

cdgn sy, akak ckp baik2 ngan ayah, perkara sebenar. dr A smpi Z. kalo ayah marah, dgr dulu pae die nak marah. ayah sy pun kdg2 cerewet. sy rase lg truk kot cerewet die. tp sy dah paham.

susah2, beli je hadiah best2 tuk beliau. heheheh.

cdgn jer....

khairul anuar said...

cuba yang terbaik...