Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 19, 2009

Hidup aku akhir akhir ini...

Aku Bahagia!!! Aku Bahagia!!! Aku Bahagia sangat2... sebab apa... sebab dalam hidup aku sejak akhir akhir ini berlaku banyak kebaikan dan kegembiraan... hampir segala yang aku inginkan aku dapat akhir2 ini... hurm Alhamdulillah syukur pada Tuhan Yang Maha Esa... sesungguhnya Dia masih melihat aku...

Persona SE aku dengan selamatnya telah kepangkuan aku... hahaha... jangan tanya ar dari mana... hehehe... aku namakan dia "HAZE" sebab warna dia pun "blue haze" hahaha... giler aku ni kan... laptop ada nama, kete ada nama, kamera pun ada nama... hehehe bantal aku pun ada nama... sekarang selain "Blacky" and "Mr Sam", HAZE akan jadi cinta aku yang kedua... huhuhu tapi aku masih mengharap cinta pertama dariNya...

hurm lepas jer HAZE keluar... aku masih ada satu lagi berita gumbira... hubungan aku dengan "dia" dah semakin oke... hurm Alhamdulillah... aku tau memiliki dia adalah sesuatu yang mustahil dan aku tak pernah pun mengharap... tapi apa yang aku harapkan cuma... aku dapat melalui masa masa yang ada ni dengan sebaiknya dengan dia sebelum dia jadi hak orang lain... cukup la... sebab aku sedar aku tak layak pun... macam langit dan bumi... dia tak mungkin pandang aku punyer lah... mcm sebelum2 nih...

hurm... hari nie aku dah settlekan sumer keje yang Pn Siti bagi... maklum ler sekolah aku amik calon untuk anugerah lonjakan saujana(sekolah cemerlang untuk kategori ko-kurikulum)... tapi tempias nya bukan org2 ko-ko jerk... sumerang pun kena... tapi aku betul2 berharap sekolah nie akan menang... sebab prestasi akademik kami kurang bagus... hanya ko-ko sahaja yang boleh dibanggakan pun...

and buat pertama kalinya aku senyum dengan cikgu nurhashim... eh apesal masukkan citer nih... sebenarnya aku memang nak masukkan citer nie... cikgu nurhashim nie gstt kat sekolah aku...umo dia baru 22 tahun... hehehe mudaaaa lagi tue... aku jumpa dia kat frenster... dia add aku... ada la dok bermesej 2 3 kali... bilik makmal sains aku tu dok kat depan bilik guru lelaki dan aku selalu jumpa dia and geng gstt dia yang lain... tapi aku selalunya tunduk dan tidak senyum... habis sangat pun tengok sekali imbas jek... malu beb... tapi tadi hati aku terdetik nak senyum... atas dasar tak mau do cop sombong... hurm aku minta maaf ler kat dia sebab sebelum nie aku tak penah senyum kat dia... hahaha

hurmmmm... akhir akhir ini juga segala yang aku rancangkan menjadi... tapi sebelum tu banyak juga musibah yang menimpa... tapi aku tak mau ingat yang tak baik... aku just nak ingat yang baik2 jer, yang happy jer... yg sweet2 jer... hehehe

aku harap masih banyak lagi petanda yang baik2 akan aku dapat... harapan aku juga semoga hari mendatang akan lebih membahagiakan dan menggembirakan walaupun aku stress bekerja... hurmmmm... wish me good luck...

hurm besok aku akan post kan gamba2 sepanjang event yang berlangsung kat sekolah aku... hurm majlis perasmian bulan bahasa, majlis pelantikan pengawas, lab chemistry inorganik yang pertama(waaaahhhhh cantik betul solution yg dorang hasilkan) and banyak lagi lah... hahaha...

hurm... tak sabar nak tunggu 1st weekend of march sebab aku nak balik kampung... hehehe rindunya dengan mak dan bapak... hurm aku nak bawak dorang jalan2 dengan "HAZE" aku hehehe...

oke... stop dulu for entri ni... nanti sambung dalam entri lain pulak... daaaa

1 comment:

khairul anuar said...

tahniah! hidup tak sesalu ceria. nikmatinya dengan kesyukuran!