Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 23, 2009

Mahmud... 3 Bestari...

tadi pukul 12 aku ada kelas dengan 3 bestari... means kelas dengan mahmud... pastu aku ada mesyuarat pengawas... sekali lagi mahmud ada... pastu aku ada acara 1500 kat padang... sekali lagi ada mahmud... dia juga masuk acara 1500 tu... tapi... sebelum acara tu dia cakap kat aku...

"cikgu lepas saya kuar meeting lambat sangat... jadi saya tak sempat makan..."

then saya kata dengan dia dalam nada melawak...

"tak pe lah... kalau awak makan... nanti berat awak bertambah, larian awak lambat..."

then... bila tiba time kelas L2 lari... dia pun lari... 1500 m is sama dengan 7 setengah pusingan... bila sampai ke pusingan 6 setengah dia berhenti... dia kata dia tak dapat teruskan larian sebab sakit perut... aku terus terdiam... dan dalam hati aku rasa bersalah sangat sebab tak lepaskan dia awal masa meeting tadi... dan rasa bersalah aku semakin bertambah bila aku tengok muka frust dia tak dapat habiskan larian dia...

ya Tuhan... Ampunkan aku... Mahmud... Maafkan saya...

2 comments:

khairul anuar said...

salam,

alah, akak blanje la die makan...
ckp mintak maaf.
mesti die paham nyer...

syahNURazni said...

hehehe niat dihati tu mcm tu la td... tetibe pagi tadi sy dapat relief masuk kelas dia... then tengok dia senyum jek masa saya masuk... so saya tau dia dah oke... then bila dah selesai baca doa dia datang jumpa saya untuk tanya soalan sains... hehehe so saya yakin 100% dah oke... Alhamdulillah...