Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 25, 2009

Aku Betul Betul Jatuh Cinta

masa aku taip entri nih aku tengah dengar lagu benar2 dari adam... huh bukan la minat sangat tapi secara kebetulan lagu tue tengah on sekarang... hah betul aku benar2 cinta dan aku benar2 sayang... pada siapa... pada Haze... suddenly bila jalan2 kat giant baru caves tadi aku teringat kat Haze... aku rasa dia dah ada dalam hati aku sekarang... kalo dulu aku jalan mana2 pun tempat yang paling jarang aku singgah adalah bahagian eksesori kereta... sebab pada aku tak dak kaitan dengan aku... lagipun bukan minat aku nak tengok sumer tue... tapi sekarang sejak ada Haze aku dah mula masuk bahagian eksesori kereta... hehehehe beli perfume keter, cover kete yang baru and aku pasni aku looking forward nak beli kunci steareng kete plak... yg tu memang wajib beli tapi since Haze masih kat kampung so aku tangguhkan dulu... hurm tak sabar nak bawak haze mai sini... so aku ada lah masa nak kumpul duit... hurm... hehehehe

dua tiga hari lepas hidup aku cam teratur jer... sumer nya berjalan lancar... then hari nie dah mula tersekat2... sebenarnya sebab aku gak... hurm tak yah la citer ek... hehehehe...

sekarang aku ada lagi satu masalah... hurm bulan 6 nih su, hosmate aku akan kawen... so dia akan pindah... tinggal la aku ngan kak mar... then tadi kak mar cakap... dia plan nak beli kete... dia cakap gak kalo dia beli kete dia akan pindah duduk ngan abang dia untuk kurangkan kos... hurm kalo su pindah kuar and kak mar pun nak pindah kuar... umah nie tinggal aku sorang la... aduyai... bukan nya aku takut... isu tue tak dak hal sebab jiran aku dekat2... tapi masalah nya adalah isu sewa rumah... aku rasa tak mampu aku nak tanggung kos sewa umah ni sorg2... kalo la lepas su keluar tak dak hosmate baru masuk... then aku terpaksa la cari umah sewa baru... tapi sebenarnya problem jugak kalo nak pindah... barang2 aku banyak... lagipun aku sayang la tempat nie... dah selesa sebenarnya... huhuhuhu cemana yer?!

1 comment:

kayrolldin said...

cuba akak open iklan rumah sewa kat budak2 kolej. dorg ni kaya raya!