Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 18, 2009

Cuti Yang Paling Best!!!

dalam banyak2 cuti sekolah... cuti kali nie yang paling best... sebab aku dah siapkan sumer keje sebelum aku balik cuti dan aku balik kali nie dengan tidak membawa balik satu habuk keje pun... hohoho ni barulah dinamakan cuti...

tapi yang pasti aku dah dapat ketenangan yang amat sangat time cuti nie... dan aku dah plan apa yang aku nak buat bila school open next week... hopefully sumer yang dirancangkan akan menjadi...

hurm balik cuti nie aku banyak habiskan masa dengan haze... kesana sini aku bawak dia... bapak aku nak suh aku bagi cekap sket bawak dia... hurm tapi yang pasti pasu bunga mak aku sebiji dah pecah... dan badan haze ada 10 cm calar... nasib baik la kecalaran tue tak serius dan tak nampak jelas kalo tengok dengan pandangan mata kasar... masa peristiwa tu berlaku... aku memang terasa sampai ke tulang itam... hohoho...

pepun aku enjoy dengan cuti aku... yes... aku happy dan semoga bila school open nanti aku akan bersemangat untuk bekerja selepas puas seminggu bercuti...

No comments: