Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 21, 2009

Good Morning!!!!

Selamat pagi!!! pagi nie aku tetibe ingat kan "kakak" tirah... hohoho so cute... bangun jer aku terus teringat dia penah nyanyikan lagu lompat sikata lompat untuk kejutkan aku... hahahaha so cute...

lompat si katak lompat, lompat la tinggi tinggi, cepat la mak lang cepat, cepat bangun la pagi2... kalo mak lang malas bangun, malas bangun pagi.... lalalala, nanti kita rugi...

hahahaha so cute... i miss u kakak... dah sebulan rasanya kita tak jumpa... hurm tak pe... next week kalo tak dak apa apa kat skolah mak lang gi umah kakak...

pagi nie awal2 lagi dah hujan... hurm pe lagi syok la aku belingkar balik kat atas katil lepas breakfast... tau2 jek la bapak aku tue... bangun solat subuh then dia terus nak breakfast... kul 6.30 dah makan pagi... kul 7 dah siap sumer... mak aku pulak tengah buat kuih goyang... atau org panggil jugak kuih ros @ loyang @ sarang tebuan dan yg sewaktu dengannya... ada jiran aku tempah... hurm perniagaan kuih goyang mak aku dah maju nampaknya... selalunya musim raya jer org tempah... skang bila ada kenduri pun ada org tempah, pastu jiran2 pun selalu tempah untuk makan seharian... hurm bagus2... nanti bila aku bawak haze gi KL aku akan lebarkan sayap perniagaan kuih mak aku nie ke sekolah aku pulak... hahahaha

tapi aku cuba untuk tidak tido balik lepas breakfast nih... hurm so aku pun surf internet dan update blog nie sambil2 baca buku kimia fizikal stpm versi melayu yang aku dah jumpa tadi... hahahaha...

hurm pas ni kalo ujan berenti aku nak pi "nat" hahahaha... nak cuci mata... then petang nie insyaAllah kalo tak ujan aku nak pi cuci haze... hurm semalam masa tutup dia ngan cover kete tue... aku tangan aku dah kotor gile dek habuk yang penuh kat badan dia... tak leh jadi nih...

hurm pepun... for all my followers atau yg singgah baca... aku wish sumer

******GOOD MORNING!!!******
P/S: nat is stand for pasar sehari... hehehehe tapi diperlis nie org panggil pasar sehari tue nat...

No comments: