Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 11, 2009

Hari Hari Biasa Yang Luar Biasa...

Hari nie hari biasa jer dalam hidup aku... sama mcm semalam dan hari2 berikutnya... tak dak yang best pun... saja jer aku buat tajuk mcm 2... hehehe jangan marah daaa... subuh tadi mak, bapak dan adik aku dah bertolak datang KL dengan Haze... hehehe for the 1st time derang bawak Haze jalan jauh... hurm dan petang tadi derang selamat sampai umah kak ida... Alhamdulillah... rasa sedih juga tak dapat hang out dengan derang... lagipun aku betul2 rindu athirah... rindu sungguh... harap2 first2 weekend lepas cuti sekolah nanti aku dapat balik jumpa dia...


esok adik akan berangkat ke Indonesia... kalo tengok peta dunia bukan jauh mana pun... naik flight pun 2 jam jer... tapi bila kata nak keluar negara... jadi sesuatu yang besar jugak... tapi aku doakan adik aku mampu sesuaikan diri dengan kehidupan baru yang akan dia tempuhi walaupun 3 bulan... dan aku harap sepanjang 3 bulan tu dia dapat menimba sebanyak pengalaman hidup yang ada... aku akan mendoakan supaya dia selamat pergi dan balik kepangkuan kami semua 3 bulan lagi... hehehe jangan lupa bawak buah tangan yer...


ikut perancangan mak and bapak aku, ari jumaat tu derang akan balik kampung... hurm entah la jugak... bapak aku tu bukan nyer boleh kira... silap2 esok dia dah nak balik... pepun aku doakan mereka selamat sampai kampung...


hari nie paper sains form 3 berlangsung... aku yang buat paper tue... aku rasa aku dah check berkali2 dah... aku rasa aku dah semak sebelum bagi abang udin reso... tapi ada juga yang salah nyer... hurm ape leh buat... nasib baik tadi aku free dan aku jalan dari satu kelas ke satu kelas... hurm kalo tak susah juga... tapi Alhamdulillah cuma satu soalan jer yang salah... jadi aku semakin maju... hahaha...


esok pulak khamis... aku ada 6 masa... 2 masa dengan form 3 dan 4 masa dengan upper 6... nasib baik upper six ada exam kalo tak mati kutu jugak aku nak ngajar derang 4 masa tue... huhuhu...


1 comment:

khairul anuar said...

kak, cpatla bwk haze tu blk rumah... nak naik g giant!

lg 1, mcm mane result SPM skolah? ok?