Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 27, 2009

hectic week...

hurm minggu nie sangat la memenatkan... ingatkan bleh la relax sket tapi rupanya lebih teruk dari biasa... dari hari isnin sampai la ke hari ni, aku asyik balik lewat jer... hurm esok kemuncak nyer... lepas jer habis pertandingan kawad tu, menang ker kalah ker aku nak kuar dan lepak2 untuk release tensyen... ari nie lagi meletihkan dan mengeringkan duit poket aku... huh uniform budak tak lengkap dan aku kena kuarkan duit sendiri untuk beli sumer uniform budak tue... nasib la bulan nie aku dapat duit kutu... so tak la kaco sangat gaji aku...

esok awal2 pagi aku dah kena ada kat sekolah... huhuhu kat luar umah aku nie pulak ada majlis bacaan yasin dan tahlil... tapi dah habis, sekarang nie bersanji pulak sebab jiran sebelah umah aku nie nak kawenkan anak dia... huhuhuhu... ntah la bleh tdo dengan aman ke tidak... bilik aku pulak macam hape ntah... serabut dan sepah serta kotor... ntah bila bleh setle... tadi puan siti pulak bagi kerja hujung minggu... hohoho memang aku tak dak masa langsung... hurm posibilities aku nak jadik andartu memang tinggi... huhuhu minta simpang la...

No comments: