Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 3, 2009

Hurmmm Entah La...

hurm entah la kenapa hari nie aku pi sekolah dengan keadaan yang stress sangat... bila kaki melangkah jer masuk ke dalam kawasan sekolah... aku jadi tak bersemangat... mcm2 perkara yang aku fikirkan kat otak aku nih... keje yang puan Siti bagi minggu lepas belum siap, soalan form 6 tak siap lagi, soalan form 3 tak hantar reso lagi walhal aku jumaat nih nak balik kampung... huhuhu...

masuk jer bilik persediaan PPSMI tu yang sekarang nih menjadi port lepak aku... sampai sumer orang kat atas sana dah sibuk mencari aku... hehehe... masuk jer bilik tu, aku terus duduk dan terdiam... walhal otak aku serabut sebenarnya... tak tau nak mula yang mana... huhuhu... nasib baik la tangan aku nie cepat jer capai keje yang puan siti bagi minggu lepas... dan Alhamdulillah aku dah siap untuk 3 tahun cuma untuk 2006 jer yang aku belum siap... hehehe yang best nyer aku tertengok la kan resume anak Pn Siti tu dalam pendrive dia... hehehe... tak siap ada gamba lagi... hurm oke ler... my mr right lagi hensem compare dia... huhuhu bukan apa aku selalu dengar exstudent dulu cakap anak Pn Siti ni hensem... tapi bila aku tengok close up gambar dia biasa jer...

hehehe maybe becoz dalam hati aku ada lagi yang lebih hensem dari dia... hehehe... hurm hanya Tuhan yang tau... dan biarlah Tuhan yang menentukan segalanya... hurm...

then aku menyesal pulak tak anta soalan tu untuk direso ari nie... mintak2 abang udin esok tak cuti la... kalo tak mampus aku nak angkut soalan tu balik kampung nanti... huhuhu... pekse dah la hari rabu... tu pun nasib baik hari rabu... kalo buat nya hari selasa lagi naya aku dah la paper chemistry form 6 pun hari selasa... huhuhuhu...

aku rasa semangat aku dah habis... aku nak cepat2 balik kampung... nak gain balik semangat keje kat kampung... hurm Ya Allah... aku harap aku mampu bertahan...

2 comments:

khairul anuar said...

tiba2 rase rindu kt parents. balik japla.. hehehe

syahNURazni said...

hahaha... hurm bagus la kalo umah mak and umah kita cuma amik masa 5 minit jer perjalanan... hari2 saya akan balik umah... ni nak wat cemana... sehari perjalanan baru dapat jumpa mak, then terpaksa bersusah payah pulak tue sebelum dapat jumpa...
kalau la saya dapat tukar balik kampung... lagi best...
yaaa... saya memang anak mak...