Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 31, 2009

Kami Semakin OK

lanjutan dari kisah aku terasa dengan pelajar aku... huhuhuhu aku yang terasa aku pulak yang kena pujuk dia... ape tak nyer dia serius sungguh masa training... hahahaha... takut pulak aku... tak senyum langsung... mcm tu bukan diri dia...

sebelum tue ari isnin dia ada datang jumpe aku nak minta tanda tangan borg kebenaran keluar kelas... bila dia datang jumpa aku... aku terus blah buat dunno... padahal aku masa tue dah siap pun borg kebenaran tue... hehehehe... aku nak dia tau ape perasaan yang aku rasa...

then bila aku dah bagi kat sumerang borg tue... baru aku panggil dia and kawan2 dia... then aku bagi borg tue tanpa memandang dia... bila sumer dah turun petang tue... baru aku tersenyum tapi bukan jugak pada dia... aku tau dia terasa... aku nak dia faham apa aku rasa...

then pagi tadi dah oke sket... and petang nie aku dah mula cakap ngan dia... aku cakap aku maafkan dia, dan ari nie aku maafkan dia dengan ikhlas dan aku redha dengan apa yang dah jadi... aku faham masa tue dia penat... cuma aku pesan dengan dia, supaya menda nie tak jadi lagi pada masa hadapan... walau dengan sape pun aku dah ingatkan dia... dan aku harap dia faham...

dan tadi sebelum dia naik bus balik, aku dah nampak senyuman dia balik... dan masa tue aku dah rasa senang hati... thanks zack for the smile...

No comments: