Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 9, 2009

Pengalaman Pertama "Dating" Dengan Haze

hurm... dah lama aku mengimpikan nak dating dengan Haze nie... cuma tak dak peluang jer... tapi cuti hari tu Alhamdulillah ada la chance... hurm actually dah lama aku intai2 dia... survey2 and bila dah comfirm aku pun approach la dia... hehehe mana tau berjaya... tapi agak lama jugak ler dia ni nak jadi milik aku... lepas dah comfirm dia jadi milik aku... hurm xleh jumpa jugak... dia jauh, aku jauh... tapi Alhamdulillah dapat jugak jumpa... first time jumpa tu... aku takut jugak aku tak serasi dengan dia... tapi bila dah mula jer communication antara kami... aku rasa mcm aku dah lama kenal dia...

hehehe... ape yang korang fikirkan hah? ingat aku nie ape... hehehe actually haze is my new car... persona SE warna blue haze... so aku namakan dia Haze... hehehe... aku belum penah drive dia sejak dia release 16 Feb ari tue... sebab dia kuar kat Perlis and bapak aku yang gi amik... and ari sabtu ari tu aku berpeluang untuk pertama kalinya drive dia... hurm mula tu takut jugak kot2 tak ngam... hehehe biasa ler aku sebelum nie besa bawak kete kecik... tapi bila start jerk enjin aku rasa mcm aku dah lama kenal dia... terus ngam... ada chemistry gitu... hehehe

for the first time nyer aku dah bawak dia gi padang besar and jitra... hurm tapi ayah aku cakap aku belum betul2 cekap... then dia tak bagi aku green light untuk bawak haze datang KL... tapi aku memang akan bawak haze datang sini bulan jun nanti... insyaAllah...

p/s: ape kess pau ayam nie tak dak ayam langsung... len kali jgn bagi nama pau ayam, bagi nama pau kentang...

2 comments:

khairul anuar said...

hehehe tahniah! best woo ade kete baru!
nnti jgn lupe bwk sy jejalan! nk gak rase... huhuhuh...

sy lesen pun xde! wa!! sedih!!

syahNURazni said...

hehehe boleh2 tak dek hal...
hah ape?! tak dak lesen... huhuhu cepat2 ler amik lesen... nanti kuar keje bleh beli kete...