Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 13, 2009

Preparation for Mesyuarat Agong PIBG

Hari nie nothing best... cuma aku sikit sibuk sebab ari nie ari last and ari nie ari untuk buat preparation untuk Mesyuarat Agong PIBG...

untuk mesyuarat agong PIBG nie aku diberi tugas untuk menyediakan tempat duduk untuk VIP... hurm nasib baik aku tak jadik ketua... aku cuma org bawahan saja... tapi cara aku kerja mcm ketua pulak... aku yang mengarah org dan aku yang dicari... huhuhu memang gila kuasa la aku... hehehe...

hurm tapi tahun nie lain sket... sebab selalunya mesyuarat agong PIBG akan dicombinekan bersama dengan hari anugerah cemerlang... sekarang pulak mesyuarat agong dan hari anugerah cemerlang akan diserparatekan... hehehe...

untuk hari anugerah cemerlang nie... aku diberi tugas untuk menjadi ketua disiplin... hehehe... hurm cam biasa la... nampaknya inilah jawatan aku tetap dan berpencen... hurm hehehe...

well esok pagi mesyuarat agong PIBG, petang pulak camping Pengakap kat sekolah sampai ahad petang... malamnya baru aku balik kampung... huhuhu tetibe rasa malas pulak nak balik kampung bila tengok jadual tugas pengawas tu terlalu banyak sangat slot aku... tak berhenti2...

No comments: