Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 22, 2009

Pulang Ke Jalan Asal...

hurm ada lagi 3 jam setengah lagi sebelum aku naik bus dan balik KL... huhuhuhu lepas nie hidup aku akan sibuk seperti biasa... tapi aku dah buat 1 keputusan... mulai isnin nie... aku akan pastikan aku akan balik sekolah selewat2 nya pukul 3.30 petang... kalo dulu melalut sampai pukul 6.30 petang... sekarang aku nak buat ketetapan baru dalam idup aku... siap ke tak siap keje pukul 3.30 ptg aku akan balik... keje akan aku sambung esok... keduanya pulak, aku nak kurangkan bawak balik keje kerumah... selalunya aku just ada msa tengok tv sejam atau 2 jam jer... sebab asyik memerap dalam bilik dan buat keje... so mulai isnin nie aku nak kurangkan keje yang aku bawak balik umah... sebabnya aku nak spend lebih masa untuk diri aku dan masa lapang aku... ketiganya, aku nak spend weekend aku betul2... dan aku tak nak terperap kat umah buat keje2 sekolah jer... aku nak make sure weekend aku is bebas dari kerja...

bukannyer aku malas bekerja... tapi sebab aku nak try manage masa aku untuk kerja dan untuk kepuasan diri aku... kalo selama nie aku asyik fokus pada kerja jer... tak dak masa langsung untuk penuhi permintaan diri aku... so ape la salahnyer mulai sekarang aku penuhi permintaan diri aku nie... hahahaha... am i right?!

2 comments:

khairul anuar said...

tahniah kak, selamat kembali ke KL. hehehe..

syahNURazni said...

ohoho... thanks...