Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 14, 2009

Sumernya Tak Jadi...

semalam balik dari sekolah... aku plan nak gi jalan2 kat care4 wangsa maju... tapi malangnya aku tertidur dan aku bangun jam dah menunjukkan pukul 8 malam... hohoho so plan nak ke care4 dibatalkan... hurm akibat daripada tido dipetang hari tu pulak... mata aku menjadi superb sampai tak leh tutup... padahal aku nak cepat2 tertido sebab ari nie aku nak bangun awal coz kat sekolaha da Mesyuarat Agong PIBG... hurm malangnya pada jam 1.45 pagi pun mata aku masih belum mengantuk jugak... tapi entah pukul berapa aku pun tak sedar aku tertidur... hurm pagi nie pulak aku terjaga jam 7.00 pagi... dengan pantasnya aku mandi dan solat subuh disiang hari... huhuhu ampunkan aku... aku tak sengaja... hurm nasib la hosmate aku yang baik hati setia menunggu aku... dapat la aku savekan masa dengan menumpang kereta dia untuk kesekolah... sampai disekolah... aku terus punch kad dan ke dewan... sesungguhnya mesyuarat agong nie memang membosankan... cuma satu jer yang aku suka... usul permohonan untuk meminta kutipan daripada pelajar diluluskan... Alhamdulillah...
hurm lepas tu... bila habis jer mesyuarat... aku pun terus ke kantin untuk makan... dalam kepala otak aku dan kawan2 sure makanan dikantin sedap2 belaka... hurm at least nasik ayam la... sampai jer dikantin... sumerang terkejut... NASIK LEMAK?! hahaha dia serve kami nasik lemak dan air teh panas... wal hal masa tu jam dah menunjukkan pukul 12.30 tengah hari... gileeerrrr ape?!
hurm dalam keterpaksaan makan la kami nasik lemak tue... at least kenyang... hahaha... satu lagi yang aku perlu bagitau... aku nak minta maaf ler kat barisan AJK persiapan VIP sebab aku tak pi tolong derang untuk mengemaskan kembali tempat tersebut... sebab pada aku semalam aku dah pegi dan masih ada ajk yang tak buat keje... so biarlah ajk yang tak buat keje semalam pulak yang buat keje... bukan berkira tapi untuk keadilan dan kepuasan hati masing2... hehehe...
kemudian lepas makan aku pun balik... alo ikutkan pukul 2.30 ptg aku kena balik semula ke sekolah sebab ada camping intergrasi pengakap... tapi disebabkan jadual tugas yang pack... bayangkan aku kena bertugas dari pukul 2.30 ptg nie sampai la ke pukul 12.30 tgh hari esok... cuma rehat 1 jam jer... gila ke hape... so aku pun decide dengan hosmate aku yang baik hati itu... supaya dia duty siang nie sampai maghrib... then pastu aku akan pi lepas isyak untuk tido disekolah... dan aku akan sambung duty sampai esok... aku suka camping nie tapi bila terlalu dibebankan dengan tugas aku jadi fedup dan malas... sebab tu aku pun decide mcm tu...
hurm so lepas aku past blog nie aku nak gi goreng cucur lemak manis ADABI... nak bawak bekal pi camping site... hahaha so malam nie aku akan bermalam bersama2 students di camping site... actually aku memang teruja nak camping sebab dah lama tak camping... hehehe

sebenarnya... aku jadi begini tidak bersemangat sebab jiwa raga dan minda aku semuanya berada dikampung halaman... cuma jasad aku jer yang ada kat sini lagi... hurm entah ler... aku nak masa cepat berlalu dan aku bleh balik kampung cepat2...

p/s: selamat bertunang untuk hosmate aku yang baik hati cik siti suraya mhamd azizmy... semoga bahagia hingga ke jinjang pelamin...

p/s2: selamat bercuti... hohoho aku nak cuti... aku nak cuti... aku nak cuti...

No comments: