Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 31, 2009

Surat Untuk Zack a.k.a Zakaria Salam

Zack... saya takut tengok awak serius!!!! serius saya takut tengok mcm tue... sebab seolah2 tue bukan awak... huhuhuhu...

saya cuba untuk bagitau awk saya maafkan awak... tapi setiap kali tue jugak saya rasa berdebar and masa tue jugak air mata nak jatuh... saya tau tue maksudnya saya blum dapat lupakan sumer tue...

puas dah buat mcm2... baca yasin, and segala ikhtiar... Alhamdulillah saya dah dapat let go sumer kekecilan hati nie dengan ikhlas... saya dah dapat terima yang sumer tue dengan rela hati... saya dapat terima sumer tue dengan redha... saya tau awak tak sngaja masa tue... saya tau awak penat masa tue...

sekarang saya sudah fully recovered... saya harap awak jugak begitue... hurm... saya doakan awak dapat bawak team nie sampai negeri... awak dah buktikan awak dah berjaya kalahkan hillcrest hari tue... dan saya harap awak dapat bawa team awak nie ke peringkat yang lebih tinggi... kali nie memang saya hanya akan duduk sajer tanpa buat apa2... ya memang kali nie saya akan duduk dan tengok jer awak... dan kali nie kalo perkataan tue keluar lagi dari mulut awak, saya tak akan marah lagi... sebab memang betul saya duduk saja...

doa saya moga pengalaman nie menjadi pengajaran untuk kita semua... semoga awak berjaya dunia akhirat... menjadi komanden terbaik dimana mana pun jugak... menjadi anak yang baik, menjadi pelajar yang baik... menjadi ahli pengakap yang baik... menjadi segala2 nya yang terbaik... saya akan sentiasa mendoakan kejayaan dan kebahagiaan anak2 murid saya... termasuk la awak... semoga saya dapat tengok senyuman dan dengar lawak awak lagi sebelum awak habis sekolah... sebab tue lah yang natural sebenarnya...

mungkin awak akan jumpa blog saya dan mungkin jugak awak akan jumpa suatu hari nanti, dan mungkin jugak awak tak akan pernah jumpa... but whatever it is, saya tetap sudah memaafkan awak dengan seikhlas hati, saya dah lupa pun peristiwa tue semua, dan saya redha dengan sumer nya, saya juga selalu mendoakan kejayaan awak ke peringkat negeri tahun 2009 nie dan saya juga selalu mendoakan kejayaan dan kebahagiaan awak...

p/s: nampak awak sayang sangat "dia" awak tue... hurm semoga kekal hingga ke syurga...

2 comments:

kayrolldin said...

macam ni lah kak nur yang saya kenal selama ni... hehehe...

akak mmg cepat lembut.. bagus!

syahNURazni said...

hahahaha... terima kasih... tapi tak ramai kenal saya betul2... banyak komen negatif yang saya dapat dari budak2 kawad nie... nanti saya masukkan dalam next entri...