Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2009

Tanpa Kita Sedari...

kadang2 kita tak pernah sedar dengan apa yang tlah berlaku pada diri kita... perubahan yang kita alami kadang2 tak pernah kita rasai... aku kadang2 rasa mcm aku tak penah berubah... tapi lama2 aku rasa aku sebenarnya sangat banyak perubahan...

hurm aku tak penah sangka aku akan kerja dan pegang duit sendiri... hurm dan aku jugak tak penah sangka yang aku mampu bagi mak dan bapak duit dari hasil pekerjaan aku... aku jugak tak sangka yang aku akan dapat belajar kete dan beli kete sendiri... atas nama aku... sumer tu mcm impian satu ketika dulu dan sekarang dah menjadi kenyataan...

sekarang masih banyak lagi yang menjadi impian dan aku harap dengan slow2 sumer impian tu akan bertukar menjadi kenyataan...

aku nak anta mak ngan bapak pi mekah dulu, then aku nak repair umah dan buat wiring baru, pastu aku nak beli umah, make sure adik habis belajaq dengan sempurna and aku nak make sure umah aku kat kampung cukup lengkap dengan sumer kemudahan...

pastu baru aku fikir nak kawen... hurm for the first time nya aku bercerita tentang impian dan hasrat nak kawen... hahahahaha... and this is the last...

hurm ya... impian aku memang nak kawen dengan "dia"... tapi entah la... aku tak yakin yang "dia" untuk aku... aku admit yang aku memang gila habis dengan "dia" tapi aku jugak admit yang aku tak yakin "dia" untuk aku... sebab kehidupan kami berbeza... berbeza dari banyak sudut... dan tak mungkin org sehebat "dia" mahu menjadikan aku pendampingnya... aku sedar akan perbezaan dan kekurangan itu... dan sebab tu kadang2 hati aku berbelah bahagi antara kemahuan dan realiti kehidupan... tapi aku sedar... sekarang nih aku memang mcm sedang bertepuk sebelah tangan... "dia" tak tau pun aku suka "dia"... atau "dia" tau tapi buat2 tak tau... tapi harapan aku pada "dia"... kalo aku tak dapat miliki "dia" pun... biarla "dia" dapat sorang perempuan yang mncintai "dia' lebih dari aku mencintainya... dan aku doakan "dia" bahagia... dan sementara tu biarlah aku happy dengan "dia" as frenz... tu jer yang aku harapkan...

dan kalau bukan "dia" org tue... aku harapkan Allah menghadirkan pada aku insan yang lebih baik dari "dia" untuk aku... dan masa tu aku akan redha dengan semua ketentuanNya...

1 comment:

syahNURazni said...

3 ogos 2011 = saya semakin mencintai dia... kali ini hari saya berkata... saya tidak redha dia utk org lain... =(