Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 11, 2009

110...

hehehehe tanpa sedar entri nie adalah post aku yang ke-110... wahhhh sudah 110 entri aku buat... start dari intro, sampai ke besday aku, then kisah mula masuk sekolah, kisah dulu2 kat sekolah rendah, sekolah menengah, MRSM, kolej and u... hurm sampai lah ke kisah aku dengan geng 8 sekawan... then masuk pulak kisah buku terbang... terus ke kisah kawad and sampai la ke kisah-kisah biasa hari2... hurm dah 110 entri rupanya...

hurm kepada followers aku especially adik amer yusof and kayrolldin... thanks sebab follow akak nyer blog... hurm aku hargai korang... rasanya best sangat bila syer sumer nie... insyaAllah... walaupun kat mana aku berada, aku akan sentiasa update blog aku nie...

hurmmmm... tadi mak call tanya samada aku dah selamat sampai umah dari taman ehsan ke blom... hurm aku tau mak risau... tapi Alhamdulillah aku selamat... mak... anak mak nie masih pandai jaga diri... jangan risau... tapi aku tau mak bleh rasa... ada something dalam hidup aku... cuma mak tak tau apa...

mak ckp dia nak bagi cadangan... dia kata kalo bleh amik la borang tukar and isi... duk kat kampung lagi senang... sebab dekat dengan dia... hurm... aku kalo bleh cuba mengelakkan persoalan tu dibangkitkan... sejak dulu lagi... sebab aku rasa aku belum ready nak balik kampung... tapi dipersimpangan dilema jugak... balik kampung pun best jugak... kos hidup rendah... sewa umah dah tak yah fikir, makan... ape yang mak makan tu la yg aku makan... tapi aku tengah fikir jugak... kalo aku lepaskan form 6 nie... rugi pulak... aku tak mungkin akan dapat offer nie lagi... yang lain2 tak menjadi hal dalam hidup aku... peluang aku naek pangkat ada kat form 6... huhuhuhu cemana erk... tapi tadi aku ada ckp kat mak... bagi aku peluang sampai hujung tahun... nanti aku isi borang tukar... untuk awal tahun depan... sebab kalo ikut logik... pindah pertengahan tahun nie problem jugak...

tapi berat ati jugak nak tinggalkan apa yang ada kat sini... sebab kat sini aku mula sumernya... kat sini gak aku jatuh dan bangun... kat sini jugak semua mesra ngan aku... kat sini jugak ada ehem, ehem... hahahaha... tapi aku tak kisah sangat... kami bleh jupe kat YM, and FB...

hurm... pe patut aku buat kan!!! hurm insyaAllah masa yang ada akan aku gunakan untuk fikirkan apa yang terbaik... isi borang pindah atau tak...

aku memang ada dalam perancangan untuk pindah balik kampung... tapi bukan lah dalam masa terdekat nie... sebab aku nak feel dulu life kat sini puas2... nanti bila dah habis enjoy nanti baru aku nak buat keputusan balik... tapi tengok mcm mak ngan bapak cam nak sangat tengok aku pindah balik kampung... huwaaaaa... what should i do... huhuhuhuhu...

tapi aku yakin Allah akan menentukan apa yang sesuai untuk aku pada masa tu nanti... insyaAllah...

2 comments:

kayrolldin said...

thx akak. sy bace blog akak pon sbb banyak info ttg hidup cikgu. tu yg sy minat dr crite pasal tak tentu hala. hehehe

truskan smpi entry yg ke 200!!

syahNURazni said...

hahahaha thanks kayrolldin... tapi saya masih belum layak menjadi guru sebenarnya... saya memang bukan guru yang baik dan beretika... hahahaha... cuma menjalankan tanggungjawab saya pada diri sendiri dan pelajar saya jek... and share all the tory dengan u all