Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

Adakah ini tandanya sumer akan meninggalkan aku...

hurm baru tadi aku dapat call dari wahib... dia cakap kak rose offer dia and ana untuk jadi jurulatih kawad di sk sentul... huhuhu... hurm memang bagus untuk derang... tapi aku rasa tak bagus untuk aku... tapi tadi bila wahib tanya cemana... aku cakap oke... coz untuk kebaikan derang... dan untuk masa depan derang... itu memang bagus...

tapi..... sapa yang nak bantu aku di sekolah... sapa yang nak tolong aku disekolah... aku kalo sekadar pengurusan pandai la... bab2 buat formasi, ajar budak kawad... aku mana pandai... huhuhuhu...

Allah... kenapa nie sumer terjadi? kenapa sekarang? kenapa? kenapa? tapi aku mohon... tunjukkan aku jalan yang terbaik... berikan aku kekuatan dalam apa juga yang akan aku hadapi pada masa hadapan...

No comments: