Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 7, 2009

Aku Dah Buat Keputusan...

aku dah buat keputusan... aku dah decide... whatever yang akan berlaku pun aku dah tak leh depend on kak ana and wahib... so up to them lah nak pi mana pun... esok aku akan jumpa syameer and zack dan bagitau pasal nie... so sekarang derang la tulang belakang... nak harap komitmen wahib 100% pun memang tak leh dah... so skang kami kena bergantung dengan diri kami sendiri...

dan untuk UMJ pun... aku akan suh budak2 nie handle... kalo wahib dan kak ana nak join... aku memang alu-alukan... wahib buat aku tertanya2... so skang aku dah penat nak tertanya2... jadi aku dah buat keputusan sendiri...

so kalo dia pi sekolah rendah pun... aku dah tak kisah... aku tak amik ati dan aku tak terasa... aku akan teruskan dengan budak2 nie...

tapi aku heran... apa motif kak rose offer menda nie kat ana dan wahib?! dia nak bunuh aku ker... dia tak suka ker aku incharge sumer nie? kalo aku duk tempat dia... aku tak akan offer kat ana and wahib sebab derang aset gombak setia... ape motif kak rose sebenarnya?!

aku pun tak tau... tapi kalo tak suka aku... tak yah la bunuh aku dengan cara nie... bagitau jek ler... then aku bleh quit dengan rela hati... aku tertanya2 skang nie...

No comments: