Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 17, 2009

Antara Nervous dan Relax...

huhuhu itulah dua perkataan yang menggambarkan perasaan aku skang... nervous pun ada relax pun ada... nervous bila memikirkan budak2 pengakap aku nie dah modified hampir keseluruhan formasi kawad... tadi aku dah cakap kat syameer... kalo dari sudut pandangan aku... cukup kalo ubah formasi 4 jer... tapi aku memang nampak dia insist untuk tukar formasi 2 juga... ni sumer kerana PKBM and BOMBA perempuan... hahahaha...

ape tak nyer PKBM buat formasi 1 kawad biasa, formasi 2 kawad senjata, formasi 3 kawad pedang and formasi 4 kawad biasa... BOMBA perempuan plak buat 2 formasi biasa, 1 formasi kawad hose(hehehe betul ker aku eje ni ek... tapi bleh dimaafkan kot koz aku bukan ahli bomba... tauliah tak dek la kate kan... hehehe) and 1 lagi formasi kawad pedang... so budak pengakap aku nie pun... ops salah budak pengakap SMKGS nie pun... bukan budak pengakap aku... hehehehe tersilap taip... so budak pengakap nie pun nak gak buat cam tue... so derang tukar formasi 2 jadik formasi kawad tongkat dan formasi 4 jadi formasi kawad pedang... hurm yang pedang tu oke... sebab aku dah tengok... yang tongkat tue aku tak yakin... sebab tue aku ckp kat syameer aku tak yakin... tapi lepas aku tengok derang buat pagi tadi... ada la sket keyakinan... aku suka part yang time bentuk barisan balik tue... cun giler bila penanda syameer and acap buat... fuh lawa lah..

tapi ada jugak part relax... relax bila aku tengok derang training a little bit serius... tak mcm dulu2 dah... hahahaha... hurm bagus lah... sekurang2 ari nie kita lebih baik dari semalam... bukan lebih buruk...

esok sepatutnya aku pi FRIM... ada latihan dalam perkhidmatan... tapi since aku ahli kelab kelas form 1... hehehehe aku pun dikecualikan sebab kelab kelas form 1 buat kelas tuisyen esok... so dapat lah aku gi sekolah untuk tengok derang raptai... hahahaha...

sure herankan kenapa aku jadi ahli kelab kelas form 1... actually kak amy... SU kelab kelas tue offer aku ngajar tuisyen kelab kelas form 1... so aku pun terima la... hahahaha... jadi secara auto nya aku menjadi ahli kelab kelas... hahahaha... siap ada baju korperat lagi tue... hehehehe...

tapi yang pastinya malam nie aku dah bleh tarik nafas lega sebab hampir 60% kerja aku dah siap... hahahaha 60% jer... tapi dah lega... so aku nak layan internet jap then aku nak tido... kalo rajin jer baru aku buat keje... kalo malas esok saja...

oke daaaa...

No comments: