Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 15, 2009

Bagus Bagus Bagus...

hurm hari ni lah hari yang sangat menggembirakan walaupun memang penat... tapi kepenatan aku hilang bila tengok budak2 scout belajar kawad pedang... huhuhu good... awak sumer ada inisiatif untuk berdikari... jangan bimbang kita akan mengharungi susah senang bersama... walaupun awak kalah atau menang, saya tetap akan bersama awak... saya tak akan tinggalkan awak semua... kita kan dah berusaha...

itu janji saya pada diri saya dan pada awak semua... SAYA TAK AKAN MENINGGALKAN AWAK SEMUA... walaupun seberat mana kenyataan yang kita sumer perlu hadapi... bukan atas dasar apa pun aku katakan ini... tapi atas dasar yang awak semua dah tunjukkan pada saya... saya terharu bila awak semua bersama saya... susah dan senang... kita gelak sama2 dan kita sedih sama2... thanks...

minta maaf sebab saya tak leh bantu awak pun... saya memang mengaku saya tak pandai kawad2 nie sumer... tak penah pun berkawad... aku bukan la ego sangat nak mengaku aku hebat... aku memang mengaku pun aku memang tak reti berkawad... tapi aku yakin dengan semangat yang ada dalam diri kita semua... kita akan kuat... bukan kita akan hebat... aku tak harap pun kita menang... aku just harap aku dapat tengok sekali lagi nilai2 murni yang ada dalam diri korang... tu jerk... aku nak tengok korang saing bantu membantu... aku nak tengok korang saling berkasih sayang, and aku nak tengok semangat berpasukan korang... tu jer... sebab menang tak dak dalam istilah hidup aku... selama nie pun aku memang manusia yang jarang menang...

tapi aku percaya, korang menang dekat Hillcrest and Sri Kundang ari tu pun sebab semangat setia kawan dan satu hati korang... aku selalu teringat kenangan2 manis yang aku nampak dengan mata kepala aku sendiri... kalo dekat Hillcrest, kenangan paling manis adalah bila korang lepas kawad jek, terus kuar baris and berlari dengan pantas untuk bagi glove and forage cap (hehehehe... heharap ejaan aku betul le... coz aku nie bukanlah pengakap bertauliah) kat budak perempuan... kat situ jer korang dah tunjukkan nilai2 murni... and kat sri kundang lagi lah aku touching... hehehehe nie bukan touching negatif ek... touching here means tersentuh... hahahaha double meaning wow... aku tersentuh bila tengok korang saling membetulkan forage cap and wogel (sori sekali lagi kalo aku silap eje... hehehehe setahun aku amik masa untuk kenal mende nie ape... hahaha boleh dimaafkan kot sebab aku tak bertauliah... hahahaha)... aku bangga sebab sebelum tue aku tak nampak tue semua dalam diri korang... tapi sekarang aku dah nampak perubahan positif... oke... cukup lah tu sumer untuk aku... menang is advantage...

hurm esok delegasi dari kelantan tu jadik nak datang... wowowo aku yang kena incharge bahagian multimedia... hurm sekali lagi menjadi tikus baiki labu... tapi heharap labu nie menjadi la mcm labu haloween tu... hahahaha sape paham?! kalo tak paham sudah... kehkehkeh...

ni lah natijahnya bila kita terlampau bz... satu hape benda yang kuar dari jari pun dah tak betul... hahahaha...

tapi yang penting aku happy... walaupun ada orang yang tak berpuas hati ngan aku... sori yek kakak-kakak, aku memang tak leh nak puaskan ati sumerang... lagipun u all nak suh aku jalan betul tapi u all pun jalan senget... so mana aci... walaupun aci ada kat estet... hahahaha...

btw... formasi baru u all tu chantek ler... i loike kit... huhuhu... memang sah aku giler... kejap citer hal lain, kejap citer hal lain... ntah lah... aku citer ape yang terlintas kat dalam kepala... so kejap teringat orang kelantan, kejap teringat kawan2 dulu2, kejap teringat cikgu2 kat sekolah and kejap teringat budak pengawas and pengakap... so bercampur2 mcm rojak dah... dan entri nie sepatutnya ku tajukkan as rojak... hahahaha...

ape lagi nak masukkan kat entri nie ek... huhuhu hurm tak pe ah... tadi idea mencurah2 skang dah tak dak idea plak... hurm oke... next time kita bertemu lagi... hurm suddenly lagu mahligai syahdu by hattan bermain kat otak fikiran aku...

Kita bertemu kali ini untuk apa
Adakah hanya menambahkan lagi sengsara
Luka yang lama belum dapat aku sembuh
Masih berdarah mengeruhkan warna hidupku
Namun jika kau datang ini
Untuk mengilapkan cermin kasih
Pastiku sambutmu dengan mesra
Mungkin jua akukan terlupa
Peristiwa pahit mencengkam jiwa
Tak ingin aku ke sana
Bersama kasih kita leburkan rantai
Yang membebankan hidup kita selama ini
Katakanlah rindumu
Aku sentiasa menunggu
Di pintu gerbang mahligai syahdu
hahahaha... terus aku google lirik lagu nie and paste kan kat sini... mula nak amik rangkap yang pertama jek... tapi cam sumer best jek... so kumasukkan sumernya... hahahaha ALDOIS...
"hiduplah sebagaimana yang kamu kehendaki, tetapi ingat bahawa kamu akan mati, cintailah sesuapa sahaja yang kamu kehendaki, tetapi ingat bahawa kamu akan berpisah dengannya, dan buat lah apa sajaja yang kamu kehendaki, tetapi awas bahawa kamu akan dibalas atas apa yang kamu lakukan itu, dan ketahuilah bahawa kemuliaan orang yang beriman itu terletak pada qiamullailnya dan kehebatannya adalah apabila dia tidak bergantung kepada orang lain"

No comments: