Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 6, 2009

Hurmmmmmmmmmm...

entah kenapa masa cakap tepon ngan mak tadi mak cakap pasal jodoh... huhuhuhu aku tak nak mak sebut pasal tue... aku tak nak... sebab aku tak nak... biar mak mcm dulu... tak pernah fikir pun pasal tue sumer...

dua hari lepas masa ckp ngan mak pun... mak dah bagi hint... dia suh aku jaga perlakuan aku... takut nanti tak dak lelaki suka aku kalo aku nie perangai kasar2... huhuhuhu mak... tolong la... jangan sebut pasal nie lagi... mak buat kok nie rasa takut...

kok nie tak ready untuk semua tue lagi... hidup kok nie just untuk family kita... kok nie nak bagi mak ngan bapak senang dulu... nak anta mak ngan bapak pi mekah, nak bagi mak ngan bapak senang dulu... nak bagi adik lepas habis belajar dulu... kok nie nak sambung master... kok nie nak hidup ngan mak dan bapak dulu...

tak nak fikir lagi pasal kawen atau komitment... sebenarnya kok nie takut... takut pilihan kok nie salah... takut pilihan kok nie nanti sampai ke jalan kegagalan...

InsyaALLAH... kok nie yakin dengan perancangan Allah... Dia tau apa yang terbaik untuk kok nie... cuma kok nie karap mak jangan sebut lagi pasal tue sumer... kok nie takut... sebab sebelum nie dekat abang and kok da... mak tak penah sebut pun...

No comments: