Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 13, 2009

Kittttttttteeeeeeeee Ennnnnnjjjjjjoooooooyyyyyy!!!!

hahahahaha sila baca tajuk di atas dengan menggunakan intonasi cerita puteri... hahahaha

hurm ari nie aku dah menyerahkan kehidupan aku untuk ditentukan oleh mereka2 yang berkaitan... dan mereka sudah buat keputusan untuk aku... dan aku akan ikut jek... mulai esok aku akan berhenti berfikir tentang semua ini dan fokus pada kerja2 aku yang dah terbengkalai sekian lama... eh eh wait... apesal tulisan aku nie mcm nie nih... mcm org jiwang pulak...

oke... this is me... hehehehe... hurm maybe dah banyak lalui pengalaman2 ni sumer kot... hahahaha... hurm malam nie dah start buat power point untuk sekolah dari kelantan yang akan datang tengok tahap disiplin sekolah nie... huhuhu aku pun tak tau la betol ke tak derang nie... tapi as pengetua aku ckp... buat jek ler yang terbaik...

okeh... aku stop dulu... aku nak pi masak then nak pi buat keje2 aku yang banyak menimbun tue... hahahaha... riso gak nih bila pengetua nak tengok lusa... kehkehkeh... oke... ingat hidup mesti enjoy... so kite enjoyyyyy!!!

No comments: