Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

Life Sometimes Hard...

hidup nie kadang2 memang susah... berat, perit dan payah... kadang2 tue hidup nie senang... dan bila merasa senang... aku selalu berdoa semoga kesenangan tu berpanjangan... tapi banyak mana aku berdoa pun pasti akan ada juga kepayahan... sebab tue sumer resam kehidupan...

tapi kali nie aku betul2 penat dan letih... aku tak penah cakap kat sapa2... tapi skang aku luahkan kat sini... sebab mungkin satu hari nanti bila aku hadapi semua nie lagi dan bila aku baca aku akan lebih tenang... sekarang hati2 aku betul2 penat... letih dan tak larat... rasa kalo check heart beat aku... sure dah berdenyut perlahan... huhuhuhu...

so aku dah buat keputusan... apa2 pun yang terjadi aku hanya akan memikirkan diri sendiri dan mereka2 yang berada dibawah aku... yang lain persetankan saja...

sabtu nie nak pegi frim... hahahaha selamat sebab tak yah masuk kelas... hehehehehe... next week plak sekolah dari kelantan nak datang... tetibe gombak setia jadi sekolah penanda aras untuk program disiplin... mula2 dengar terkejut... tapi kami terima jek ler dengan hati terbuka... so tugasan aku adalah menyediakan power point... huhuhu mampu ker... heharap mampu ler

oke... nak pi tengok budak2 pengakap nie... turun kawad ke tak... lupa nak remind sekali lagi... semalam cakap...

No comments: