Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 28, 2009

Maruah...

maruah?! apa maksudnya dengan perkataan tue... tinggi betul aku rasa menda tue... sikit2 jaga maruah.... sikit2 jaga maruah... then bila jatuh maruah... mula bising... mula panas hati dengan org yang menjatuhkan maruah... hebat betul dengan perkataan nie... cuma aku nak ingatkan la sesetengah manusia yang rasa menjaga maruah nie penting sangat...

TOLLLLLOOOONNNNGGGG la... maruah memang perlu dijaga... tapi bukan bermaksud ko kena hold maruah tue dan letak kan ditahap yang tinggi melangit sampai ko jadi bongkak dan takbur... pada aku maruah memang perlu dijaga tapi sometime kita kena juga turunkan maruah tu ke tahap yang sidikit rendah untuk memberi laluan kepada orang supaya org menghormati kita...

and at least sebelum menyalahkan orang yang menjatuhkan maruah tue... tolong la cerminkan diri anda... anda... dan anda... sebenarnya maruah kita dijatuhkan sebab kelemahan kita juga... kelemahan kita menjaga maruah kita... kelemahan kita melindungi maruah kita dari dijatuhkan... kalo kita jaga betul2... jangan bagi ada ruang langsung untuk sipenjatuh maruah nie masuk dan jatuhkan maruah kita... so maruah kita tak akan jatuh la... so ingat... hidup tak akan bahagia hanya dengan maruah... tapi yang penting adalah mcm mana menggunakan maruah...

hahahaha... entri ni tersangatlah memeningkan kepala... itu tandanya aku memang dah bengong... hahahaha walaupun tak dak keje... aku rasa aku memang tengoah bengong skang... hurm persetankanlah... aku peduli ape...

No comments: