Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

Semoga Semua Kembali Seperti Sediakala...

aku dah malas nak citer sumernya kat sini... tapi doa aku semoga semuanya kembali kepada keadaan sedia kala... semoga semua nya kembali seperti dulu... walaupun amik masa...

aku akan terus kuat sebab aku tau Allah sedang menguji aku... aku harap kak ana dan wahib pun sama... ntah la... hidup aku yang selama nie kosong dah macam terisi dengan kehadiran mereka... tapi bila ini sumer terjadi... aku rasa happy tue sementara jer...

dan aku harap sangat ini hanya ujian Tuhan untuk aku, kak ana dan wahib...

serius aku cakap... aku tau wahib baca blog aku nie... and serius aku katakan... aku masuk pengakap dan kuat dalam pengakap sebab wahib, kak ana dan sumer yang ada... kalo sumer tak dak... aku mcm mana... sebab tu aku takut bila masing2 mcm nak tinggalkan aku... ape aku nak buat sorg2...

aku happy kawan ngan korang... lepak ngan korang... aku memang tak leh lupa sumer tue... sebab life aku kosong tanpa korang... so aku doakan sangat supaya semua nie berakhir cepat... semoga sumer nie hanyalah ujian Tuhan untuk menguatkan frenship kita...

2 comments:

Anonymous said...

erm.....

:'(

Anonymous said...

darikacamatazbs.blogspot.com