Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 4, 2009

124

semalam aku baru balik dari kampung... naik bus kul 1.00 petang... kata jek 1 petang... walhal dekat kul 2 baru jalan... dah tue... singgah merata2... then pastu jem plak tue... and kemudian sampai KL kul 12 malam... huhuhu mungkin tue la pengalaman terakhir aku naik bus... coz maybe balik cuti bulan jun nie aku akan balik ngan kak ida... pastu balik sini aku dah bawak haze...

hehehehe... kayrolldin... insyaAllah nanti bleh ar kita lepak kat Giant Batu Caves... hahahaha... aku skang tengah buat kertas keje untuk sambutan Hari Guru Peringkat sekolah... hurm heharap sambutan nie akan berjalan lancar...

kalo sambutan nie berjaya... maka akan naik lah nama pengawas... aku harap sangat dapat tinggalkan sumer nie dengan kegemilangan... pengakap dah gemilang dah... walaupun kurang cemerlang... tapi at least better than before... and aku harap pengawas pun sama... wish me luck...

suddenly aku rindu old days... rindu gile time training kawad pengakap dengan budak2 nie... fun and enjoy... release sumer tensyen aku... setiap kali tengok balik gambar2 and video2 tu buat aku rasa sangat best and tersenyum... sumer tue kenangan yang tak mungkin aku lupakan...

2 comments:

kayrolldin said...

jom! sy set jer...!

syahNURazni said...

hohoho oke tue... hurm tapi kena tunggu saya bawak haze mai sini dulu... hahahaha