Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 19, 2009

3 Super Duper Hectic Days...

hurm 3 hari yang sangat memenatkan dan meletihkan... aku dah menjangkakan ini semua berlaku... tapi Alhamdulillah aku sudah menyediakan mental dan fizikal aku ke arah itu... tapi tak tau lah dapat ke tak aku gambarkan dalam blog nih...

hurm bermula dengan hari sabtu yang sangat meletihkan... awal pagi lagi aku dah bangun dan ke sekolah... Alhamdulillah Allah mengejutkan aku untuk bangun awal... pukul 8 aku dah ada kat sekolah. dan syukur sangat pengawas2 aku kali sentiasa bersama aku... macam budak pengakap jugak... awal2 pagi lagi dinesh, vega, farahin, syahir, wanie, nabila and pengawas2 lain datang... and rasa macam time tue ada kenduri jek kat sekolah... sumer datang lebih awal daripada aku dan buat keje masing2... ada lagi tapi kalo nak sebut sumer memang penat la jugak... tapi saya sebagai guru menghargai semua pengawas yang bertukus lumus bekerja... TERIMA KASIH atas semua jasa dan pengorbanan kalian semua... sabtu tu kami keluar beli barang... hias troley... cari barang2 untuk sukaneka... wrap hadiah... and yang paling best, time tue besday vega... hahahaha... kami pun decide nak meraikan besday dia... petang tue kami kaur beli hadiah... aand time naikkan banner tue, kami pun kuarkan kek untuk sambut... hurm sabtu tue sampai petang... pukul 6 baru balik...

penat-penat pun aku enjoy... dan aku harap mereka juga enjoy... ahad pulak aku ada motivasi kelab kelas... dari awal pagi sampai la ke malam... hurm syukur program nie berjalan lancar... malah mendapat pujian daripada semua guru dan ibu bapa yang datang... aku kena bagi ceramah untuk slot sains... lepas jek slot sains, aku join derang untuk sukaneka... best jugak... huhuhu... budak-budak pengawas aku masih lagi bekerja... banyak benda yang nak diselesaikan... kesian jugak derang... so aku blanja lah mereka2 yang ada tue domino's pizza... hahahaha walaupun aku kekopakan... hahahaha... malamnya pulak ada bacaan yasin dan solat hajat, lanjutan daripada program motivasi kelab kelas tue... hahahaha... and budak2 pengawas aku masih datang dan buat kerja... menghias troley dan buat sentuhan terakhir... huhuhu terharu jugak bila derang sanggup datang sampai malam macam tue... and paling best derang excort aku balik... aku jalan derang ikut belakang dengan motor... insyaAllah lepas cuti nih aku tak akan menyusahkan mereka lagi... terima kasih dinesh, vega and shahir sebab datang malam tue... and tak lupa jugak yuvin and mahmud...

isnin pulak... awal2 pagi lagi aku dah bangun... siap and kuar gi sekolah... janji dengan vega jumpa kat sekolah pukul 6.30 pagi... tapi aku sedikit terlambat... ahaks... sampai dia call aku... takut aku tak bangun lagi... sebab aku dah bagitau derang yang aku nie jenis manusia yang susah bangun pagi... ahahaha... so awal2 lagi kami dah ready... kuarkan ape yang patut... masa tue langit macam nak runtuh jer... ujan dah rintik2... huhuhu... doa aku dalam hati semoga hujan berhenti dan Alhamdulillah semakin cerah langit... dan hujan tak jadi semakin lebat... kalo tak semua yang dirancang memang tak akan menjadi... persembahan berjalan lancar... terbahak-bahak aku gelak dengan sketsa peminangan global oleh budak2 form 6... lawak btol... hahahaha... then acara sukaneka pun berjalan lancar walaupun ada sedikit kekalutan... and yang paling best bila pentadbir dan guru-guru kanan sporting untuk menyertai sukaneka tersebut... mungkin ini jasa puan pengetua yang bersifat suka mellibatkan diri... lepas jer acara penyampaian hadiah... maka acara yang ditunggu2 oleh semua cikgu... acara makan... aku pulak tak sampai hati nak tinggalkan budak2 pengawas aku... kami sama2 susah tak kan aku nak sedap2 makan kat dalam sedangkan derang menunggu kat luar... kak wahida janji pengawas akan makan selepas guru makan... jadi aku pun tunggu la dengan derang... and bila semua guru dah habis makan kami sumer pun makan dengan gumbiranya... siap snap gambar2 yang melucukan... gelak terbahak2 aku bila tengok balik gamba2 tue sumer...

balik jek umah... terus aku tido and pagi nie baru aku bangun... hahahaha niat dihati nak MC jek... tapi cam tak best pulak... dok umah tak wat ape2... so aku datang jugak... esok entah mcm mana... kalo aku kuat... aku datang... kalo tak terpaksa la aku MC... huhuhu...

kat sini... saya nak ucapkan terima kasih pada semua pengawas SMKGS yang terlibat secara langsung atau pun tak langsung dalam menjayakan program Sambutan Hari Guru ini... dan anda semua telah menjayakan program ini dengan JAYA nya... TAHNIAH... dan saya puji dan hargai sikap prohatin, kerjasama dan kasih sayang yang ada dalam diri anda... TAHNIAH... anda telah berubah menjadi manusia baru... TAHNIAH, TAHNIAH dan TAHNIAH... terima kasih juga untuk semua pengorbanan yang telah anda semua buat untuk menjayakan program ini, terima kasih atas SURPRISE GIFT yang awak semua telah buat... TERIMA KASIH sebab hadir dalam hidup saya... hidup saya semakin ceria dengan kehadiran anda semua... TERIMA KASIH...

No comments: