Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 13, 2009

Hidup Aku Rumit...

hari nih form 5 start exam... papar biologi dan fizik... hurm GOOD LUCK!!! especially pada sumer pengawas form 5, Pengakap form 5, Nik Arif, Syameer, Eqhwan and Zack...

hurm aku pulak semakin bz... semalam bz, ari nie bz... esok aku boleh rest sket sebab bawak budak gi rawang... hahahaha bleh la rehat... kul 10.20 pagi nie aku kena bagi talk pasal chemistry, then aku ada mesyuarat kelab kelas untuk membincangkan program motivasi yang akan kami buat on ahad nie... huhuhu... then pukul 2 petang nih meeting lagi... lonjakan saujana pulak...

hurm pukul berapa aku boleh balik... huhuhu...

esok aku kena bawak budak ke rawang dengan kak noridah... harap boleh lah rest sket... jumaat, sabtu and ahad pulak last2 preparation untuk sambutan hari guru...

ya Allah... aku mcm semakin kurang masa untuk bersama Mu... menghadap mu pun sekadar kawajipan... aku sudah kurang masa untuk berbicara dengan Mu... Ya Allah... berikanlah aku kembali kelapangan waktu untuk aku kembali berbicara dengan Mu...

huhuhu takottt rasanya sebab aku sudah kehilangan waktu lapang... huhuhu... ya Allah kembalikanlah waktu lapang aku... supaya aku boleh mencari ketenangan dan keredhaanMu...

No comments: