Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 10, 2009

Lepak Lepak Sambil Lepak...

hari nie patutnya ada meeting untuk program motivasi palajar form 2... tapi tetibe jek petang semalam kak amy mesej cakap kensel... maybe dia ada urusan lain kot... hurm lambat sangat dia mesej... kalo dia kasi tau awal2 sure aku dah cabut balik umah kok da... rindu ngan kak tiyah and adik faris... huhuhu...

esok is a special day for mak... sayangnya aku tak dak di sisi mak untuk meraikan hari yang special nih... huhuhu... tapi insyaAllah dari jauh anak mak ini akan mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan mak setiap masa... aku sayang mak aku... sayang sangat2... hehehehe sape tak sayang mak...

disebabkan tak dak meeting ari nie and tak dapat balik umah kok da... makanya aku pun megqadakkan tidurku... hahahaha 11.30 baru aku bangun... plan nak gi jusco petang sket... pukul 2 aku kuar gi jusco... masyaAllah orang macam ulat taik... fuh ramai sungguh... aku ingat nak pi MPH beli puku then lepak kat secret recepies kat depan MPH tue... disebabkan org yg sangat ramai... maka aku membatalkan hasrat aku... dan aku terus kuar dari JJ and amik cab gi carefore... hahahaha makan kat splendid... first time masuk situ... memang dah lama teringin nak masuk... fettucine carbonara dia sedap sangat... tapi kek dia tak sedap... secret recepies lagi sedap... hurm lepas jek puas melepak kat splendid tu maka aku pun masuk la first lady... dapat blaus sehelai... hahahaha... then masuk care4... pe lagi ronda satu care4 tue... last2 yang dibelinya cuma buah anggur sebab ada promotion RM6.49 sekilo... and jeruk campur... menda yg wajib dibeli apabila aku ke care4... hehehehe... habis la jugak duit aku dalam RM100... huhuhu... nak kena budget betul2 nih... ada 2 minggu lagi nak teruskan before nest gaji... huhuhu...\

esok sekolah bermula... and lower 6 akan mendaftarkan diri... tengok macam kebanyakannya ex students gombak setia... tapi kali nie mcm kurang pulak yang bukan melayu... ada beberapa jek... hurm untuk upper 6 sejahtera... saya tak akan melupakan kamu... kamu tetap anak murid saya... walaupun saya dapat anak murid baru...

6 atas sejahtera nie ntah la... aku pun tak tau apa yang ada pada mereka... tapi aku rasa kalo aku ada problem.... aku selalu akan masuk dan ceritakan pada mereka... kire cam temapt meluahkan perasaan la...

esok aku cuma ada 1 kelas jek... so aku akan setlekan pasal sambutan hari guru... huhuhu... hopefully sambutan hari guru ni akan berjaya... bukan lah menjadi hebat dan bombastik... cukuplah kalo sekadar berjalan lancar sepeti yang dirancang... Ammmmiiieeenn...

No comments: