Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 27, 2009

Adiba and Rabitah

hari nie rabitah akan mendaftar ke UiTM and esok adiba pulak akan mendaftar ke UPM... huhuhu aku tumpang berbangga dengan derang... at least walaupun aku tak mengajar derang... derang masih aku kira sebagai anak murid aku...

dah ada rupanya anak murid aku yang dah masuk u... huhuhu...

adiba and rabitah... saya bangga ada anak murid cam u both... kenal dengan u both is the most precious thing dalam hidup saya... saya bangga dengan awak berdua...

keep on track and all da best... nanti balik2 cuti jangan lupe datang melawat saya disekolah buruk nih... hehehehe...

saya selalu akan mendoakan awak berdua...

1 comment:

Deebs said...

hibanye saye bace...
wuwuwuwuwww
sye nk skula buruk sy!!