Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 2, 2009

cuti cuti Malaysia

Selamat Datang Ke Malaysia... kepada semua pelancong-pelancong yang memilih malaysia sebagai destinasi pelancongan mereka... nikmatilah kebudayaan, makanan dan tempat2 menarik di negara kami yang indah ini...

saja promo untuk malaysia... hahahaha aku kan warganegara yang prihatin... hurm... skang aku tengah bercuti di kampung... best giler... bangun pagi breakfast, lepak, tengok tv, makan lagi, tengok tv lagi, kuar ngan haze and tanda kertas pekse... tu jek ler rutin aku 2 hari nih... hurm xsabar gak nak tunggu kakak tiyyah balik... sure heboh umah tok ngan wan nih... hahahaha...

aku nak install sebanyak2 nya ketenangan yang boleh untuk aku gunakan sebagai kekuatan bila dah buka sekolah nih... sure banyak yang menanti aku pas nih... huhuhu... sooo aku kena kuatkan hati dan jiwa... chaiyyyoookkk azni boleh!!!

neway... maybe aku rhat jap dari update blog nih... nanti buka sekolah baru aku update balik... nak menikmati sepenuhnya cuti yang ada... SELAMAT BERCUTI BAGI MEREKA YANG MENDAPAT CUTI... and bagi yang kena keje tue... teruskan usaha anda ke arah status pekerja cemerlang...

No comments: