Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 16, 2009

Pengalaman Pertama Ke Sekolah

semalam hari pertama aku ke sekolah bersama haze... hahahaha ada 2 kisah yang melucukan... pertamanya secara automatik aku terjaga pukul 5.30 pagi... then siap2 and awal2 lagi aku dah prepare breakfast. pukul 6.30 pagi aku dah panaskan haze, and 6.350 pagi aku dah drive haze ke sekolah... sampai jek kat sekolah... gelap gelita and lawaknya tak dak sorang pun datang lagi... maka aku menjadi penunggu di depan grill pejabat... huhuhu...

kisah lawak kedua semalam, masa aku dah park haze and kuar nak amik beg... pak guard tegur aku... cikgu... kete tak dak lampu ker? hahahaha and time tue baru aku perasan yang aku bawak haze dari umah ke sekolah tadi tak bukan lampu... hahahaha... nasib la...

tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... Semoga Allah selalu bersama aku...

p/s: Tapi betullah cakap adik... kehadiran haze menjadikan aku lebih bertanggungjawab... cuma sekarang aku perlukan masa untuk beradaptasi dengan semua nih...

2 comments:

De'Amor said...

azni, baru pestime bawak haze pegi skola ye. kete aku dah lunyai aku kerjakan.hehe...eksiden,tayar pancit,semua aku dah rasa.kalo calar balar haze ko tu, biasela.dah namanya pun kete kan.so, berhati2 ketika memandu, dont drink n drive...:p

p/s: bila kite nak jupe?rindu seh..

syahNURazni said...

a ah... tu ler fist time aku bawak pi sekolah... tapi so far oke la... hurm calar2 pun sayang jugak... sebab tu lah harta aku yang paling mahal... hahahaha...

bila2 ko turun KL bagitau la... leh kita jumpa... ari tu ingat nak jumpa an, coz dia buat KPLI kat perlis... tapi time aku cuti dia pun cuti... jadi tak bekesempatan ler nak jumpa...