Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 22, 2009

Thanks For Following My Blog Aizat...

hurm entri kali nie aku dedikasikan kepada pelajar aku yang bernama aizat... dengan ucapan terima kasih sebab follow blog saya... hurm ada pengikut yang ke 11...

okies la... citer la serba sedikit tentang dia nih... hurm aku rasa la... kisah ini bermula apabila aku nak buat spot check kelas dia... ada la seseorang yang aku aim dalam kelas tue bawak tepon... time tue dia form 4... then dia and the gang siap membantu memberi info tentang mereka2 yg membawa tepon dalam kelas dia nih... lanjutan dari itu jugak aku selalu jumpa dia dalam internet... sama cam aku... ape yang dia tak dak... myspace? facebook? ym? frienster? blog? sumer dia ada... ahahahaha... then one by one dia add aku... hurm and ada kot yang aku add dia gak... hehehehe... start dari situ aku jadi cikgu maya dia... hahahahaha... kat realiti aku tak ajar dia... tapi oke la...

it nice knowing you... and its nice having students such like u...

1 comment:

aizat said...

thanks cikgu alam mayaku!