Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 12, 2009

Aku Dan Diriku...

hahahaha... hurm teringat2 irama lagu aku dan dirimu nyanyian ari lasso and bunga citra lestari... bukan apa, sebab petang tadi aku pasang lagu nih time makan2 dengan pelajar tingkatan 1...



petang tadi ada jamuan minum petang untuk meraikan pelajar kelab kelas tingkatan 1... hurm Alhamdulillah semua nya berjalan lancar... bermula dari pagi tadi aku struggle membuat slaid movie maker... hurm actually bermula dengan program motivasi kelab kelas ari tue... aku start buat slaid movie maker... then sampai kehari ini sumer program under kelab kelas automatiknya aku dilantik menjadi ajk dokumentasi... hurm best jugak... post baru... hahahha belum pernah try...



so tadi sekali lagi aku ditugaskan untuk buat slaid movie maker untuk program hari nie... hurm dan Alhamdulillah segalanya berjalan lancar...

No comments: