Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 10, 2009

Hidop Gumbhira...

life suppose to be fun... hidup mesti gembira kalo dalam bahasa melayunya... dan aku sekarang sedang menyusun strategi untuk hidup gembira... bagaimana?

hurm buat apa yang aku suka, pergi mana aku nak pergi, kawan dengan siapa yang aku nak, berhenti bersangka buruk dan selalu bersangka baik... and buat hanya benda2 yang menyenangkan hati... itulah cara untuk aku ingin hidup bahagia...

persetankan sahaja manusia2 yang dengki dan suka komen belakang tue... mereka tidak lebih dari hanya unta2 yang berbonggolkan air sahaja... tidak ada apa yang boleh dibanggakan...

ehhh... terasa ker? kalo terasa tue, makna nya andalah manusia yang suka komen belakang tue...

hahahaha... satu... kosong...

No comments: