Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 28, 2009

Hidup Ini Hanyalah Sementara...

hurm ari nie setelah sekian lama menyepikan diri dari mengupdate blog nih, aku pun tererak ler ati untuk mengupdatekan blog yang dah keusangan nih... huahuahuahua... bahasa...

hurm ari nie adalah hari menerima kesan kemalasan semalam... dek kerana malas nak buat keje semalam, maka ari nie aku menerima kesannya... bangun lewat 5 minit dari kebiasaan, then datang sekolah lambat 5 minit dari kebiasaan... then aku terkejar2 buat slide powerpoint untuk kelas 8.5 pagi... masuk kelas lambat, patut 8.50 pagi aku masuk kul 9.15 pagi... dari aku masuk kelas tak dak preparation, baik aku masuk lewat... masuk2 jek tengok ada abdul rahman and aini jek... huhuhu yang lain2 tak datang... so tak kan aku nak ngajar 2 org jek... then aku pun suruh derang buat keje sendiri lagipun derang tengah buat teks untuk pidato aman... hurm well good luck aman...

hurm the rest of my day akan tenang dan bahagia... insyaAllah...

by the way... terima kasih diucapkan kepada Saudara Mohammed Shakiran Bin Abdul Kadir sebab sudi menderma untuk tabung pembangunan surau SMK Gombak Setia... semoga Allah membalas keikhlasan anda...

and for those yang sudi ingin menderma bolehlah khabarkan kepada saya... hehehehe promote sket...

No comments: