Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 13, 2009

Hidup Sederhana...

tajuk di atas mungkin tidak berkaitan dengan apa yang akan aku perkatakan... cuma terlintas kat kepala otak jek... hehehehe

tengah2 melayan facebook, aku nampak member matrix aku faizal tulis komen, terlintas plak nak tanya pasal anak dia... coz dulu masa lahir baby dia tak menangis... huhu... so aku pun post comment kat status dia tanyakan samada anak dia dah sihat ker...

then berita yang aku dapat adalah sebaliknya, baby faizal dah meninggal... selepas 7 hari lahir... huhuhu tersentuh hati aku... aku tak sangka pulak jawapan yang aku dapat mcm tue...

bila ini berlaku, kadang2 aku rasa mcm aku nie kawan yang ntah hape2... tak tau pun kesusahan member...

ya Allah... aku lalai dalam menjaga hubungan ku dengan sesama manusia... ampun kan aku...

p/s: semoga baby faizal di cucuri rahmat, dan semoga faizal dan isteri bersabar dengan ujian Allah, aku tau mereka ada manusia yang dipilih Allah untuk melalui ujian ini sebab mereka mampu... dia menanti kalian dipintu syurga...

No comments: