Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 8, 2009

Hula Hoop...

hurm ari nie setelah beberapa hari celcom broadband aku buat hal... akhirnya dapat juga aku connect ke internet... rupa-rupanya dah lama dia kehausan duit aku... hahahaha... so tai lepas gi bayar kat celcom centre... maka aku pun dapat le bergumbira dengan celcom broadband nih... hehehehehe



tadi penilai dari AKPK datang untuk mengaudit akaun sekolah... hurm sekali lagi kerana sekolah kami masuk pertandingan kewangan anjuran AKPK... ape AKPK tue korg cari ler makna nyer sendiri kat internet yek...



hurm boleh dibuat kesimpulan... bahawa pengetua aku nih memang suka masuk pertandingan... hahahaha... hurm tak pe bagus jugak kalo menang dapat hadiah, nama pun glamer sket... tak yah ler sibuk2 nak pening2 kepala nak explain gombak setia tue kat mana...



pepun... aku tetap suka dengan hidup aku sekarang... i love it so much... nak2 bila aku dapat dengan 1 khabar angin yang sangat menggumbirakan petang tadi... dan harapnya menjadi kenyataan... hurm ape khbar angin tue... nanti aku bagitau... sebab kalo cakap sekarang,xbest... hahahha xsurprise... hehehehhe cuma ingin aku tegas kan disini... berita ini bukan la berita perkahwinan aku... hahahahha...

No comments: