Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 6, 2009

leasure day... i like it...

hurm weekend kali nih aku memang apply betul2 apa yang dah aku belajar time kursus ari tue... hehehehe aku just dok saja tanpa buat apa2 keje sekolah... sabtu tue aku kemas rumah... hehehehe... seluruh rumah aku kemas... licin bersih... ahad tue aku plan ngan kak mar, masak laksa penang... and untuk pertama kalinya aku berjaya buat laksa penang aku sendiri... wahahaha dah boleh kawen nampak... kahkahkah...

laksa penang tue ku sedekahkan kat jiran2 aku... alhamdulillah syukur... rezeki yang ada dikongsi bersama...

and hari nie pulak... ada hari pengambilan report kad... dan sekali lagi aku relax... hurm alhamdulillah... syukur... boleh aku fokuskan nak ceriakan bilik PPSMI nie and disamping main barn buddy... hehehehe aku dah mula ketagih dengan game nih...

well semoga stress level aku akan terus berada di tahap minima... hehehehe aku akan cuba sebaik mungkin... insyaAllah...

oke... lepas nih aku nak gi care4 nak uruskan pasal pembelian tv baru... mati kutu kami sumer rumah takdak tv... huhuhu

p/s: suddenly, aku rindu dia giler2... huhuhu... kenapa yer?

No comments: